Sunday, March 18, 2012

YOU are my BEST FRIEND till JANNAH...



saya dedikasikan video ini khas buat sahabat baik saya SITI ROHAIDA ABDUL KARIM

Dia adalah insan yang begitu banyak berkongsi rahsia dan rasa bersama saya.
Insan yang selalu bersama saya saat jatuh bangun di zaman kolej..
Insan yang begitu gagah untuk berdamping dengan saya...
Insan yang tidak pernah buta dengan persahabatan..
Insan yang begitu banyak bersabar sepanjang bersama saya..
Insan yang begitu banyak mengetahui sedih perit hati ini..
Insan yang banyak berkongsi ketawa dan duka saya..
Insan yang begitu Superb bagi saya..
Insan yang banyak menegur akan kesilapan saya...
Insan yang menjadi pelengkap kepada saya..

Dialah sahabat yang begitu kuat mengenggam tangan ini ke jalan kebaikkan..
Sahabat yang sentiasa menghulurkan pertolongan walaupun kami sudah berjauhan...

syurga dunia saya selepas keluarga saya...

YA ALLAH..SYUKUR KE HADRAT MU KERANA MENGURNIAKAN AKU SAHABAT SEINDAH BELIAU.

2 comments:

Haida Althafunnisa' said...

aku sedihhh bacer lahhh... rindunnnyerrrrr kenangan2 yg lepas...! anda juga adalah syurga dunia yg kedua selepas keluarga sy..! =)

atikakhrn said...

rindu juga..kenangan dekat kolej adalah kenangan yg bermakna buat kita..jatuh bangun bersama..Allah kurniakan teman sejati..

Post a Comment